منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 99898
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






شاهکار مبارزه در کانگ فو توآ21

شاهکار مبارزه انسان

شاهکار مبارزه انسان این است که انسان ضعیف ترین موجودات در تمام عالم است. تمام حیوانات و حتی گیاهان به نوعی ازهستیشان دفاع یا مراقبت    می کنند به جز انسان ، انسان کوچکترین وسیله دفایی ندارد، نوزاد آدمی مفلوک ترین موجود هستی است ، ولی این چه نیرویی است درخود که او را به مبارزه وا‌میدارد و حریف مبارزه انسان کیست؟ آدمی با که و چرا مبارزه می‌کند؟ یکی از خصوصیات کانگ فو مبارزه‌ای است که در همراه به تدریج و در طول زمان بوجود می آید. همراه کانگ فو درعین تواضع و آرامش لحظه‌ای جسم و جانش آرام نیست مبارزه در کانگ فو دروازه دانایی است- مبارزه زد و خورد دو انسان نیست و اصولاً کانگ فو جنگ انسان با انسان را حاصل جهل او میداند مبارزه در هر لحظه کانگ فوکا تجلی میابد، نبرد با جهل انسانها و با آتش افروزان، باخواهشها، با قدرتها و بطور کلی میتوان گفت مبارزه درکانگ فو تلاش و کوشش ابدی بشری است ، برای تکامل و تعالی در انشاء تن و روان و مبارزات کانگ فو درایران نیز بر این بنیان نیز استوار است. درکانگ فو هیچ مقامی وجود ندارد و همیشه بالاترین درجه پایین ترین مقام را دارد و با این فلسفه مقام استادی و شاگردی نیز نداریم ، چون استاد اغلب آموخته های خود را به شاگرد تحمیل میکند. به جای استاد و شاگرد در کانگ فو راهبر (راهدان) و همراه وجود دارد و راهبر کسی است که ایده و راهی را به جامعه ارائه میدهد. وهمراه مختار است که این راه را انتخاب کند و ادامه دهد یا در طریق دیگری گام نهد و خانمها به علت ساختمان بدنی مخصوص دارای نرمش و تکنیکهای مخصوص بخود هستند و بجای بدنسازی جهت آمادگی برای مبارزه با ماساژهای مخصوص پوست بدن را برای مبارزه و مقاومت آماده می‌کنند. بنابراین کانگ فو آنگونه که تصور میرود ورزش خشن و مردانه نیست و همانطور که گفته شد درجهت بهبود بیماریهای گوناگون جسمی و روانی تعالیم مخصوص دارد ، کما اینکه درصورت تأسیس دانشکده تقبل می کنیم کلیه معتادین را معالجه می کنیم و به کار وامیداریم. کانگ فو بازوی کارگر و دهقان را قوی می کند تا توان برای تولید بیشتری داشته باشند و بدنشان همیشه آماده و مقاوم باشد و اندیشه آ نها را میسازد تا کسی نتواند نیروی کار آنها را مورد بهره‌کشی قرار دهد.

 کانگ فو بدن متفکران را به ریاضت میکشد تا جامعه زمان طولانی تری از اندیشه آنان بهره برد. کانگ فو آموزشهای اصولی و مخصوص برای هر طبقه و مطابق نیاز و کمبودهای آنها دارد تا به تدریج جامعه‌ ای بوجود آورد که کارگرانش توانا و متفکر و متفکرانش قوی و سالم باشند. آموزش کانگ فو همانگونه که ذکر شد منحصر به تکنیک و مبارزه نیست ، یک همراه طریقت دانایی باید در نبرد زندگی پیروز باشد باید بتواند از دل خاک غذایش را بدست آورد باید بتواند درهمه جا زندگی کند و باید از هیچ چیز نهراسد بدین منظور آموزش کانگ فو شامل استقامتهای بدنی در شرایط مختلف مانند کوه، کویر، جنگل و آب است، یک همراه باید بتواند کشاورزی کند. حتی آموزش کانگ فو شامل جنگهای چریکی هم میشود. ملتی با این نیرو میتواند در نبرد هستی پیروز و در جهان کنونی قدرتمند و متکی بخود باشد.

تو   آ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah